Bläddra
Sökresultat för Svante Andersson... Rensa filter?

av:Svante Andersson

Ur recension i Dalarnas Tidningar 2009-04-09 http://www.dt.se/kultur/article418423.ece Andersson vill ”belysa sidor av ett industriarbete, tidlösa och allmängiltiga utanför en historisk start- och slutpunkt.” Han gör detta genom ett öppet skrivsätt med många frågor och med cirka 50 morgårdare, med i snitt…
Köp här

Isbn: 9789163348129

Utgivningsår:20090404

Utgivare: Svante Andersson

Mediatyp: BB

av:Stefan Lagrosen, Göran Svensson, Anders Pehrsson, Evert Gummesson, Bo Edvarsson, Anders Gustafsson, Lars Witell, Hans Jansson, Yvonne Lagrosen, James R. Stock, Tony Apéria, Tomas Nilsson, Claes M. Hultman, Gerald E. Hills, Svante Andersson, Greg Wood, Joe Hair, Arthur Money

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
The aim of this book is to provide a wider perspective of the marketing field, particularly at a time when the field of marketing is expanding and developing in new and different directions. Unlike the more traditional literature, this book affords a deeper insight into the new marketing avenues of services marketing,…
Köp här

Isbn: 9789144039831

Utgivningsår:20060822

Utgivare: Studentlitteratur AB

Mediatyp: BC